مشهد > هتل آپارتمان حریرستان مشهد

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
8 4 حرم مطهر
14 ترمینال
18 فرودگاه
24 7 راه آهن
27 9 بازار رضا
36 نمایشگاه بین المللی
28 7 میدان 17 شهریور
30 پارک ملت
25 9 باغ نادری
18 6 ایستگاه قطار شهری

مشهد - میدان طبرسی، شوشتری ۲، هتل حریرستان - تلفن: 05132045



رزواسیون : 05132045

هتل حریرستان تغییر نام داده است به هتل آپارتمان شارستان طلایی:

هتل شارستان طلایی مشهد؛ فیلم + عکس، قیمت و رزرو با تخفیف ویژه

آسانسور فضای سبز اینترنت در لابی فروشگاه
کافی شاپ پذیرش 24 ساعته تلویزیون در لابی شبکه پخش فیلم
سرویس فرنگی در طبقات دستگاه واکس کفش خدمات تور مرکز خرید
چایخانه سنتی رستوران بام نمازخانه اتاق چمدان
خدمات پزشکی خدمات برای معلولین خدمات خانه داری سیستم اعلام حریق
کپسول آتش نشانی سیستم تهویه مطبوع سرویس بهداشتی در لابی
امکان شارژ وسایل الکترونیکی بالکن پاورسوئیچ تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق چای ساز حمام دراور
دمپایی روم سرویس رخت آویز سیستم تهویه مطبوع دراتاق
سیستم گرمایش و سرمایش سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق سیستم اعلام حریق در اتاق شبکه پخش فیلم
کمد لباس لوازم بهداشتی مبلمان یخچال
ساعت تحویل اتاق: 14 ساعت تخلیه اتاق: 12
بازه سنی اقامت رایگان کودک: کودکان زیر 5 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس)
پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

کامنت برای این هتل ثبت نشده است

هتل های مشابه

هتل آپارتمان یاسینی مشهد

هتل آپارتمان یاسینی مشهد، یک مجموعه بسیار با کیفیت و خودمانی در محدوده حرم امام رضا (ع) است که کمتر از یک ربع تا ورودی باب الرضا پیاده‌روی دارد.

با اقامت در این مجموعه تمیز و مرتب، هرآنچه که نیاز داشته ‌باشید مهیاست تا سفری آسوده را تجربه کنید. تلویزیون، یخچال، سینک ظرفشویی، گاز، سرویس چای، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، دراور، آینه، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی و حمام از جمله امکانات هر واحد اقامتی آن است.

این هتل آپارتمان در ورودی خود هیچ پله‌ای ندارد و داخل هتل نیز برای جابه‌جایی در طبقات به آسانسور مجهز شده که این ویژگی‌ها شرایط را برای سالمندان مهیا کرده است. از دیگر مزایای هتل آپارتمان یاسینی مشهد دسترسی راحت به ایستگاه مترو، اتوبوس‌های بی‌آرتی و مراکز خرید است.

پرسنل کاربلد هتل آپارتمان یاسینی با افتخار آماده‌اند تا از زائران حضرت میزبانی کنند.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل آپارتمان سیبا مشهد

هتل آپارتمان سیبا هتلی در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) که تا ورودی باب الرضا حدود 10 دقیقه پیاده‌روی دارد. افراد سالمند و عزیزانی که کودک به همراه دارید اصلا نگران نباشید چرا که می‌توانید با استفاده از خط‌های بی‌آرتی موجود در خیابان امام رضا (ع) بیشتر این مسافت را طی کنید و در کمترین زمان به مقصد برسید.

این مجموعه تمیز و مرتب در سال 1382 افتتاح شد و در سال 94 نیز برای افزایش سطح کیفیت خدمات، مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با تجربه‌ای 15 ساله و کادر حرفه‌ای و مجرب خود در تلاش است رضایت مهمانان خود را افزایش دهد تا سفری به یادماندنی در مشهد را تجربه کنند.

هتل آپارتمان سیبا مشهد 32 واحد اقامتی با ظرفیت‌های 2 الی 4 نفره دارد که همگی آنها از ظاهری تمیز و مناسب برخوردارند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستورانی باکیفیت و ظرفیت80  نفری اشاره کرد که در سه نوبت آماده پذیرایی از مهمانان خود است. در واقع شما می‌توانید این مجموعه را به صورت فولبرد نیز رزرو کنید تا دغدغه آشپزی و تهیه غذا در سفر نداشته باشید.

نزدیکی به بازار رضا، مراکز خرید اطراف و خانه‌های تاریخی از امتیازات دیگر این هتل است که برای تهیه سوغاتی و بازدید از جاهای دیدنی شهر، بهترین انتخاب خواهد بود.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل آپارتمان سفرا طلایی مشهد

هتل آپارتمان سفرا طلایی در خیابان امام رضا یکی از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم واقع شده و با امکانات رفاهی مناسب اقامتی دلنشین را برای زائران گرامی فراهم خواهد کرد. فاصله این هتل آپارتمان تا حرم مطهر رضوی فقط حدود ۳ دقیقه با خودرو بوده و زائران می‌توانند در کمترین زمان ممکن به بازار رضا، مراکز خرید میدان ۱۷ شهریور و ایستگاه قطار شهری دسترسی پیدا کنند. این هتل آپارتمان دارای واحدهای اقامتی دو تخته، سه تخته و آپارتمان‌های یک خواب بود بوده که مهمانان گرامی می‌توانند هر کدام از این واحدها را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار و شام رزرو نمایند.

واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان از امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرهنگی برخوردار هستند. از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه می‌توان به استخر و جکوزی اشاره کرد. این هتل آپارتمان مجهز به رستوران بوده که با سرو انواع غذاهای ایرانی در وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرای مسافران گرامی خواهد بود. از دیگر امکانات خدماتی این هتل می‌توان به کافی شاپ، نمازخانه، گشت درون و برون شهری، اتاق چمدان، گیم نت و تاکسی سرویس اشاره‌کرد. اینترنت پرسرعت نیز در فضای لابی در دسترس مهمانان قرار خواهد گرفت. امیدواریم سفر خوبی را تجربه کنید.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل آپارتمان مهرگان مشهد

اگر نزدیکی به حرم برایتان اهمیت دارد و در عین حال به دنبال اقامتگاهی مقرون به صرفه هستید، هتل آپارتمان مهرگان را به شما توصیه می‌کنیم. هتل آپارتمان مهرگان در خیابان امام رضا ۲ واقع شده و فقط حدود ۶ دقیقه به صورت پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد. بنابراین زائران عزیزی که به همراه خود فرد میانسال یا کودک دارند با انتخاب این اقامتگاه می‌توانند بدون هیچ دردسری و در کمترین زمان ممکن به زیارت حرم مطهر مشرف شوند. همچنین این هتل آپارتمان به بازار رضا، مراکز میدان ۱۷ شهریور و ایستگاه قطار شهری بسیار نزدیک است.

هتل آپارتمان مهرگان با واحدهای اقامتی دو تخته و سه تخته از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. از امکانات این اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. همچنین این هتل آپارتمان مجهز به رستورانی تمیز و با کیفیت بوده که در وعده ناهار و شام از مهمانان عزیز پذیرایی می‌کند. مهمانان گرامی می‌توانند این هتل آپارتمان را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار و شام رزرو نمایند. از دیگر امکانات این هتل آپارتمان می‌توان به آسانسور، لابی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

از شبی 800,000 تومان

هتل آپارتمان نور خورشید مشهد

هتل آپارتمان نور خورشید یکی از هتل‌های تازه تأسیس شهر مشهد بوده که در نزدیک ترین فاصله تا حرم رضوی قرار گرفته است. این هتل دارای واحدهای اقامتی تمیز با امکانات رفاهی مناسب بوده و در تلاش است تا تجربه‌ای خوش را برای مهمانان خود رقم بزند. فاصله این هتل تا درب امام رضای حرم فقط حدود ۵ دقیقه پیاده روی است. این هتل همچنین به بازار رضا، مراکزخرید میدان ۱۷ شهریور و قطار شهری دسترسی آسانی دارد.

این هتل آپارتمان دارای واحدهای اقامتی دو تخته، سه تخته، چهار تخته و آپارتمان‌های یک خواب بوده که مهمانان گرامی می‌توانند هر کدام از این واحدهای اقامتی را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار یا شام رزرو نمایند. از امکانات این اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، مبلمان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. اینترنت پرسرعت در فضای لابی نیز برای همه مهمانان قابل دسترس است. این هتل همچنین مجهز به یک رستوران بوده که با سرو انواع غذاهای ایرانی از مهمانان عزیز پذیرایی می‌کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به اتاق چمدان، ترانسفر رفت و برگشت، ترانسفر بدرقه، گشت نیم روزی، خدمات خشکشویی، آتلیه، کافی نت، گیم نت و خدمات خانه داری اشاره کرد.

از شبی 1,200,000 تومان

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی